6 september*

Gäddvik !

de blev gäddvik igår, och helvette, har inte haft så jävla kul på hur länge som hellst, satan alltså :p skratta hela jävla kvällen känns de som ;) de var iaf jag, olle, felix, linus, emil, dennis och nån mer tror jag? jag vet inte :p hah :)
åsså blev dom fulla, och de blev ännu roligare ;p men själv var jag nykter, nån var ju tvungen se till dom xD haha.
iaf så åkte vi flotte ut till nån ö eller nå, där vi iaf gjorde iordning en eld åde =)
sjukt jävla kul alltså ;p har minnen som jag fan kmr börja skratta åt när jag tänker på de ;p ex, jag och felix skulle ner till flotten och hämta mer öl eller nå sånt, så när vi är där nere så hör vi knaak i skogen och ner kommer olle rullandes och på nått sätt lyckas han tjorva in sig i ett träd så han satt fast, hahaha, går fan inte att beskriva hur jävla mkt jag och felix skratta ;D sen skulle jag och olle gå och hämta ved, och han var ju inte allt för nykter och de var blött på stenarna alltså halkigt, så jag var tvungen hålla i han så it han virra bort sig, åsså ska vi gå ner för en liten backe eller vad de då var, åsså ramlar han och drar med mig så båda ner på backen och vedträd flög över allt och olle fick ett i huvvet, fyfan, alltså, ni skulle ha sett ;p och då vare inte bara jag och han som skratta utan alla andra också ;) haha.
sen for vi hem från ön och gick in hos olle och såg film, och där höll jag på att somna! sen kom mammsen och hämta mig kring halv 2, så..
nae, den kvällen var sjukt rolig, hoppas vi gör om de nån gång :D

sen efter några timmars sömn så kommer mamma och väcker mig och säger att hon ska till stan och vill ha med mig, så då vare bara att göra sig klar, men när jag väl var klar så satt hon och prata i telefon hur länge som hellst ;p så de tog ett tag innan vi kom oss iväg :)

på stan köpte jag iaf en t-shirt och en kofta :) kollade på presenter åt syster också, men hittade inget :p hehu. får fara in nån dag i veckan tror jag :) när vi var på stan så ringde jossans mamma till min mamma och bjöd oss på middag, så vi ska fara dit alldeles strax, treevligt :) blir nog där hela kvällen tror jag!

men nu ska jag kolla vad mamma håller på med så vi inte blir sena som vanligt ;p hah.

puss nötter :)

Gäddviksbron, typ.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0