7 september*

slitet,

sjukt trött är jag, vet fan inte vad de är med mig, är trött jävlat hela tiden, spelar ingen roll hur mkt jag sover, är ändå trött.. jobbbigt värre..

går kvällen var suverän, jag och mammsen hade jätte kul hos jossan,  mamma och jenny babbla som aldrig förr :) och gissa vad..
även där var jag trött, kände mig något osocial ibland, men ja, kunde inte göra så mkt åt de..
och vi prata mkt om våran stockholms resa, hur mkt mer längtar vi inte då? :o jo sjukt mkt :D

idag har jag iaf sovit mest, var hos r.d.jo en sväng också, red bara ut med han lite lungt sådär, eftersom jag inte har ridit honom på nästan 2 veckor.. de känns surt, skulle egentligen vilja rida honom varje dag.. men de låter som på ronny att jag inte kommer få ha honom på foder i vinter, och då tappar jag energin att vara där ;s de suger.  men jag och jossan har en plan, som vi ska köra imorgon, eller nån annan dag i veckan :DD så vi får hoppas att den går i lås :)

sen har systrarna och tobbe kommit hem ikv, och josse höll på att kliva på en råtta, faaaan va hon hoppa skrev och sprang samtidigt :p sjukt kul var de !haha.

imorgon far iaf mamma och glenn till cypern, nice ! då äre alltså bara en vecka kvar tills jag får fara :D:D:D
längtar sjukt mkt :)
så jessica och tobbe flyttar hem idag, och bor här i veckan så jag ska slippa gå ut med hundarna åde varje kväll :)

skolan imorgon.. är fan våran kortaste dag, 10 i 3 deni ;p hah. känns fan hur mkt tidigare som hellst än halv 4 ! ;)

längtar tills skolkatalogen kmr ut också, men då kmr jag nog få längta ett tag till skulle jag tro..

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0