8 september*

--

hitta it på nån rubrik idag heller, så de får bli sådär. skolan idag då, gick ju som sagt till 10 i 3, sjukt härligt att sluta då :)
på hk'n idag var slappt iaf, vi skulle jobba med frågor, men de blev it så mkt jobba, jag och jossan köpte kakor och dricka ist, och satt och prata med peter :) tjockt, men gott! sen efter den vare bara svenska och sen slut ! :D

efter skolan var jag iaf till vårdcentralen och skulle hämta ut nå tabletter hade min mamma skrivit innan dom for, vet itne riktigt vad de är, men jag ska iaf ta de innan vi far åså, knepigt ;p
nåja sen hare it hänt så mkt mer idag, tog hem matten för att hinna ikapp de jag låg efter, och de har jag nästan gjort klart, fan va duktig jag är ! sen har jag även börjat på svenska läxan ;p går ändå hyffsat lätt när man väl börjar skriva så :)

mamma skicka ett sms för 2 timmar sen ungefär och sa att dom hade landat, men hon visste inte hur hotellet såg ut än för dom satt på bussen åde !

tänk att om en vecka den hära tiden är jag där :) sjukt kul alltså, vet inte vrf jag är så taggad, brukar inte vara de ! ;p haha.

nåja, ska vara lite social på msn ;p

puss.


cypern - ayia napa - pavlo napa :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0