boden helg.

vart som rubriken lyder en boden helg, jossan tävlade, och jag följde med båda dagarna :)
hon red en klass lördag och en söndag, lördagen vart de lite tjorv med galoppen, så.. men söndagen gick det mycket bättre och hon debuterade LA:4 :D
men dom tog sig runt båda klasserna och de var bra gjort bara de :)

senare har jag inte gjort så mkt mer ihelgen, har varit så jävla trött hela tiden :p däcka igår halv 12, åsså ringer emil och olle och väcker mig halv 4 och ska berätta att dom är med nån danne som känner jeanette åenmassa, fatta inte så mkt, lossades mest kanske ;p haha.
så kan de vara !

iaf senare idag efter vi hade kommit hem så var jag bara hemma ett tag innan jag fortillbaka och red busen för jossan, de blir bara bättre och bättre :) tyvärr måste jag ju lämna tillbaka honom till hans ägare imorgon, känns surt, skulle ha vela ha honom ett tag till och arbeta vidare på honom, för han behöver mkt jobb ;p menmen.. kanske får låna han nån dag av sara =))

nåja, prao iveckan, ska vara på elgiganten.... tror itne de kommer bli så kul. men så äre väl om man inte är i god tid att leta plats, och dessutom är en vecka försenad med den dära lappen ;p jaja, så äre ibland.

nu ska jag leta fram nå kläder åsånt..
puss

buse busen :))


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0