prao.

första dagen idag på praoen iaf, dagen gick hyffsat fort, och de är bara roligt folk, så man skrattar gode mkt ;)
kanske inte blir så tråkigt iaf ;D slutar egentligen 5, men slutade 6 idag, så jag kan få sluta 4 nån dag :) gode chill, kanske gör så nån mer dag så jag kan sluta typ 3 ;D  vore ganska skönt ;p

iaf, så efter praoen har jag inte gjort så mkt, käkat och sen suttit här typ ;p mitt liv alltså, de är fan inte händelserikt.. känndes tråkigt att inte ha nå stall att fara till, eller egentligen har jag två stall jag kan fara till, men kände inte för att fara till ngt utav dom.. så :p haha.. jaja.

imorgon äre iaf samma sak, prao. sen lär de nog it hända så mkt mer tror jag :p
ska dra till skolan nån morgon för att se om jag och jossan vann utklädnadstävlingen förra onsdagen, eller så ber jag nån annan göra de.. eller nae. jag far dit själv ;p

nåja, ska vara social på msn nu ;b puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0