skitsnack.

ja, som sagt, prao dag idag också, var lite seg, fick ont i huvudet där i slutet också, så satt mest i en massagestol då och drack cola ;p
annars under dagen har jag inte gjort så mkt, svammlat lite med personalen åså, pratat lite med jossan osv :)

iaf så pratade jag med sara igår och hon hade blivit så förkyld, så jag skulle ha busen idag, så hem och vidare till honom åså, red runt lite överallt, och faktiskt lyssna han bättre på skänklarna idag ;b hah, bra de (y)

funderar på att skaffa en bilddagbok istället eller också, var inne och kolla på antes igår, och de såg ju smått kul ut faktiskt ;) får fundera lite på de !^^

hah, jajuste, iaf idag när jag satt i bussen på väg hem så hade jag tre flickor, troligtvis 95.or bakom mig, och så sitter dom och snackar skit om porsnässkolan? ;o höll fan på att börja skratta när dom sitter och säger ;
"alltså, alla där står typ och röker i ett hörn"
"det ser ut som ett dass där inne"
"lärarna är helt sjuka, nån hade kallat en tjej hora!"
"jag gick ju på porsnäs två veckor innan jag börja dansskolan, och de gör jag inte om, man får typ inte göra någonting för alla äldre"

ja, och en massa mer snacka dom om, kommer dock it ihåg allt, men kul vare, åsså titta jag på dom ibland, och när dom märkte att jag skulle av i norrfjärden titta dom lite skamset på mig, vrf dom då gjorde de, jamena de mesta var ju ändå sant så xD hah. var bara tvungen medela de till folket ;>

haha, nu ska jag strax gå från datorn tror jag så jag orkar upp imorgon :)
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0