alla får ett val, det gäller bara att välja rätt.

godkväll.
då börjar kvällen närma sig, och jag har just sett lite utav morgan pålsson _* _* _* <3
men jag kom på att jag var tvungen packa för morgondagen, så jag var
tvungen slå av :( buhu.
iaf så äre så att vi har tema vecka på skolan i veckan, och själv har jag valt foto!
så jag måste ladda kameran, packa usb sladden och objektiven och allt dedär ni vet !
så de är vad jag ska göra nu faktiskt.
senare ska jag se lite tv, och förhoppningsvis göra en lite tidigare kväll,
ingen av dom två senaste kvällarna har varit speciellt tidiga, och sen stod det i mitt
horoskop att jag skulle göra de, typ iaf.
så, kameraväskan väntar.

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0