alla gör vi misstag.

hej.
kom ut från duschen för ett tag sen,
och nu är jag ny insmord med min lotion,
mums ! <;
kunde inte ha gått bättre i stallet,
fyfan va fin busen var när jag red,
red på planen för första gången på väldigt
länge, den har varit jätte dålig så den har inte
gått att rida på :) men idag då jävlar,
och han gick som en klocka, fyfan va roligt det
är att rida då!! :D
och jag behövde inte mocka heller, för de hade
jenny gjort, Taack!
går inte att beskriva gädjen då man kommer till
stallet och ställt in sig på att börja mocka, åsså
äre redan mockat, fyfan :) tihi.
ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
äta mat med min mamma och syster vet jag iaf,
sen borda jag verkligen skriva so till mig och frida,
får se om jag kanske göre ! ;O
åsså måste jag packa för imorgon typ ^^
haha.
pouusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0