Är det mitt rätta jag?

hellu :)
då var onsdagen över, och bara två dar kvar
tills helgen !! :D
skönt.
dagen har smidit på, började med so.........
blev inte så mkt gjort.. satt och pratade med alex och peter ist ;>
sen vare svenska, läxförhör. jag klara de (AAAA) haha.
jag gör de på fridas sätt ;)
sen hade vi no, fattade inte alls vad anna snacka om, så jag rita
av min nyckel i blocket ett x antal ggr ;p hehu.
sen bytta vi platser också, eller vi får sitta hur vi vill tills på fredag,
och funkare inte tills då så byter hon och bestämmer hur vi ska sitta -.-
mupppp.
sen vare engelska, har tydligen ett stort gramatikprov den 8 maj,
men vi fick börja plugga nu för endel är så sega ;p hehe.
sen vare bara slöjd kvar, de funkade, dock fick jag ont i huvudet -.-
min pyjamas blev dock inte klar, men nu ska bara knapparna på, sen då jävlar :D
tihi.
nu sitter jag och äter, sen måste jag GÅ till stallet :( buhuu.
jobbigt as hell, men så äre ;>
så ska käka klart, sen byta om sen bege mig :p

pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0