baby, just say yes.

hej.
uppdateringen har varit usel idag också,
kanske håller jag på att tappa blogg-humöret? ;p
haha.
iaf så har dagen smidit på, vi blev klara med vårat bildspel, och det vart faktiskt bra (y)
så spänningen är olidlig om vi tar hem första priset eller inte ;)
efter skolan for jag dirr till stallet och red och gjorde allting klart,
det gick rakt åt helvete.
men så kan de va.
iaf så sen kring 5? typ så for jag och jossan till prk för att försöka sälja lite på loppis,
men det blev fjasko, och jag vill inte ens nämna hur mkt vi sålde för ;) haha.
sen for jag hem och gjorde ingenting typ, eller jag baka sommarkaka ;)
yey.
sen ringde sandy och det sluta med att ett helt gäng kom till mig och vi begav oss till fjörn,
jag på moppe baki alex, kallt !
sen väl i fjörn så var vi där i max 5 minuter innan vi trängde in oss i dennis epa,
och for till kopparnäs istället ! och där barka jävlat allt,
tog inte länge innan endel skulle fara till rosvik och skjutsa hem några, och endel skulle hit
och endel skulle dit.
så marcus och dom började snacka om att fara till rosvik och se film, men vi skulle inte rymmas
eftersom de bara rymdes några i epan, och de var bara alex som hade moppe !
så efter mycket tjaffs hit och dit och kors och tvärs, blev jag less och snälla söta weeman skjutsade
hem mig från kopparnäs på moppen, ännu kallare kan jag säga ! mina hjärnceller har typ försvunnit ;p
och håret stod åt alla håll när jag kom hem ;p
och nu är jag allmänt less och orkar verkligen inte göra nå mer ikväll, kändes fan helt ovärt att jag
ens for dit från början ;p hoho.
nåja, fundrar på att ta mig ett bad kanske ! :) skulle nog vara sjukt skönt. fryser som ett djur fortfarande.
måste fundera lite på de där.
ska göra nå annat ett litet tag iaf.

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0