Baby we can runaway

gokväll! <:
hittils hare inte hänt mkt av kvällen,
för tillfället håller jag på att ta emot låtan från friff!
BEHOV AV MUUSIK.
sen blev jag akut rädd då jag trodde jag hade tappat bort
min ipod, men det visade sig att den låg under en massa
papper på rummet (y)
så den är tillbaka! <3
grymt skönt ändå att det är lov,
jag har planerat en massa grejjer vad jag ska göra :D
sen får jag se hur mkt jag kommer göra av de med -.-
men de är en helt annan femma ! :) 

mamma: vet du vad julia?
julia: nae?
mamma: jag tror helt seriöst att du börjar bli emo..
julia: va?
mamma: ja, jamenar, kul liv?

dock mena hon min bakgrundsbild på datorn, men innan jag hade fattat de (a)
hahaha ;) hon är söt.

nåja, om jag kanske ska se en film eller nå nu :)
jag vet it.
får se.
pusssen

i tryggt förvar <3

Kommentarer
Postat av: Frida

din mamma <3

2009-04-09 @ 21:46:07
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0