bäst att skita i allt, och börja om igen.

godkväll,
fyfan vilken seg kväll de hära blev då -.-
hade hoppats att sofiaw skulle vara hemma,
men nejdå, då är hon i rosvik,
vad fan gör hon där? sviker hon nrfj?
jamena vi är ju ändå lite bättre ;)
godissugen är jag också, som en jävla bäver,
fundrar fan på att gå och köpa,
men inser ni hur långt?
och sen får jag bara dåligt samvete om jag gör de ;p
hoho.
istället sitter jag just nu och läser horoskop ;>
hehu?!?
men ändå rätt kul,

i piteå tidningen ståre;
"uppenbarligen ogillar du just nu att låta dig domineras av andra.
istället vill du gå dina egna vägar och fatta dina egna beslut."


och i aftonbladet ståre;
"En härlig dag för skön romantik eller ren passion.
Du har vårkänslor och du är synnerligen charmig."


haha, kulkul.
frågan är då bara, vilken ska jag tro på?
kanske båda ;>

sen ogillar jag sofiaw´s inställning till mitt mopedkörande,
hon tror då alltså att jag kommer ramla iår igen med moppen,
men se de ska vi bli två om ;> haha!
min är redan nor repig och trasig,
iår äre din som ska få en ny look ;)
 
nog om de.
pusss

äre inte blåa faran så säg till ! :))


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0