But the strength I have is washing away.

god kväll i stugan.
det blev inte riktigt en hemma kväll ikv,
ist tog jag cykelpärlan och begav mig mot statoil
där jag mötte upp jossan, åsså for vi och hyrde film,
wallander typ?
sen såg vi den med hennes mamma och pappa :)
trevligt trevligt, och filmen den var bra.
så de kunde väl inte bli så mkt bättre.
det som är kvar av kvällen kommer nog inte bli så händelserik,
ev. att jag och friff roar oss lite med rakbladen _*
cutcutcut.
hohoh.
så så äre,
morgon dagen då?
blir väl stallet som vanligt nån gång då jag har vaknat.
ska fan ha sovmorgon imorgon, och jag SKA ha de.
imorse vakna jag först halv 5 och kunde inte somna om, utan somna typ 6?
sen vakna jag 9 och var klarvaken, men då drog jag täcket över huvudet
och tvinga mig att somna om, och då vakna jag halv 11,
helt ovärt.
så imorgon ska jag banne mig sova länge!!!
hihohio ;>

så det var de.
nu ska jag iaf vara social på msn,
pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0