can't you see what I see.

heej !
då var näst sista skoldagen klar (y)
grymt skön.
dagen började med so,
sen gick hela skolan till gympahallen och såg på när 9B som vann vollyboll turneringen i måndags,
spelade mot lärarna, men lärarna vann (Y) yey.
sen vare typ 20 minuter kvar av våran svenska så då var vi tvugna gå på den,
och kristina dampa somvanligt utahelvete, fan va less jag är henne !!
vi skulle skriva ett personligt brev till henne om vad vi tycker om ansvar och respekt och skit.
sen sa hon att hon ev. skulle ta in rektorn på någon lektion, för att visa hur vi beter oss
"jag orkar inte med att bli behandlad såhär nå mer"
jamena snälla, gå i pansion?
åsså igår så lämnade hon klassrummet i typ ilska, åsså satt vi där i typ 20 minuter och gjorde
ingenting, men hon kom aldrig, så då sa vi att vi skulle gå,
eftersom hon ändå inte kom, så vi gick näre var 10 minuter kvar av lektionen,
och de fick vi sota för idag,
"föressten så går ni till 11 idag, för ni gick 10 minuter tidigare igår"
vafan förväntar hon sig om hon lämnar klassrummet så länge?.
möh. ork it med hon.
iaf skrev jag som jag tyckte i de dära jävla brevet, så förmodligen så blire väl IG varning nu i svenska.
sen vare lunch, jag och fia åt en macka i matsalen, sen så gick vi till ica och köpte marabou (a)
efter de vare no-prov, gick väl som de gick. men tror ändå fan att jag kommer få g (a)
tihi.
sen vare bara engelska och slöjd kvar, blev klar med min baby pyjamas,
bild nedan !
fick vet jag inte vad jag ska göra nu ;>
måste klura på de.
sen tog jag fias cykel hem, hon skulle få skjuts typ^^

ska väl fara till stallet på ett tag, busen ska få vila,
så jag ska bara fara dit lite senare och mocka åde :>
skulle gärna sova,
så fundrar på om jag ska göra de typ nu :)
nåja.
pusshejdå.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0