De hugger i hjärtat, gjortde jag de rätta?

go´morgon,
blev ingen uppdatering igår, vars alldeles för mkt.
jagsatte mig iaf och såg MORGAN PÅLSSON,
fyfan vilken rolig film alltså. lätt bäst (y)
åsså hade dom ju sagt att dom skjutit upp lagen en månad,
så de var då jag ladda hem den, sen hade jag just börjat ladda hem 27 dresses,
men då prata jag med frida, och fråga som bara, ja men visst vågar man ladda
hem nu?
hon bara; nej, de var ett skämt, flera har redan åkt fast !
kan säga att det gick snabbt att trycka ner allt xDD haha.
kulkul, men jag fick min morganpålsson iaf ;D
sen satt jag och daff och prata om de ena och de andra,
man inser att man ibland inte ser saker man borda se..
så, sen tror jag klockan blev halv 1 innan jag gick från datorn, och då ännu längre
innan jag somna :) tihi.
men nu är jag vaken, även om jag försov mig 10 minuter -.-
men de är lugnt :)
haha.

nu ska jag äta klart min frukost.
p u s s ,

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0