De sägas att man lär sig av sina misstag, men jag lärde mig inget utav dig.

gokväll,
nästan nyss hemkommen från stan,
eller egentligen typ 30 minuter sen ;P
grymt kallt äre iaf ;p
och det var förbannat mkt folk !
sjukt.
blev inte så mkt köpa, en ögonbrynspenna,
och en ölhatt till daff som en försenad födelsedagspresent ! ;)
haha.
sen blev de inte så mkt mer, borda köpa skor och jeans,
men jag ork verkligen inte prova sånt när de är sådär mkt
folk överallt ;p
träffa dock en massa roliga människor, martin som ex. har färgat håret rosa? ;o
sen jonas, och senare frida och en massa andra, kulkul :)
sen bare hemmåt strax före 10, och nu isitter jag här och bara tänker,
fan va jag blir less på mig själv ibland, men jag får skylla mig själv.

jag borda egentligen både skriva matte och engelska, men vet du vad,
jag orkar ingenting utav de just nu, så ist ska jag smsa lite med alex,
vara lite social på msn med folket, sen ska jag hoppa direkt i sängen ;D <3

sovmorgon imogron om jag inte sa de sist !

pusss !

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0