Du var ensam på en färd nånstans.

hellllu ! ^^
torsdag idag, de är fan den jobbigaste dagen,
men den har varit väldigt händelserik,
och har ändå klarat mig igenom den ;)
dagen började med no,
men anna skulle gå ut till barackerna för att hämta pennor till tavlan,
men hon kom typ inte tillbaka, men de var ingen som funderade på de så mkt,
men då kom ulrika och berättade att anna hade gjort illa oss..
hon hade ramlat och brytit foten :O
AJ. så ambulasen var där, och hon blev nersövd åallt,
benpipan stack tydligen ut, fyfan ;s
sen hade vi idrott - vollyboll, de är ändå rätt kul :D
jag fia och frida hade ändå ett bra spel när vi spela tsm ;)
taggar till på måndag (y)
sen vare engelska fördjupning, hände inte allt för mkt, pluggade osv ;p
sen lunch, var tomatsoppa med vita bönor till lunch???
ingen kommentar på den lunchen här inte..
så de blev mat från ica ;o
efter de vare mentorssamling, vi pratade om hur de kommer bli nu när anna är borta,
hon lä ju vara sjukskriven ett tag..
så förmodligen får vi byta, no- och mattelärare och mentor IGEN!!
har gjort de nu varje termin..
de suger fett hårt. våran klass av alla.
sen hade resten av klassen matteprov, men jag fick ju sär och ska vänta med att göra de
tills på tisdag, så jag gick i ett grupprum, och just när jag hade tänkt börja räkna matte
så kom frida in :D så de blev inte så mkt matte gjort, utan ist ett välbehövt prat!
och måste bara säga att
du också är underbar, och är jätte glad över att vi har hittat varandra så bra ! <3
du är du och ingen annan, det är just det jag älskar mest !! <3

sen vare bara musik kvar, gick väl ändå rätt hyfsat, sen sluta jag och for hem och dirr
till stallet, som jag kom hem från för 30 minuter sen typ ;p så nu har jag just duschat
och ska börja göra mig klar, för de blir stan ikv m. jossan ;> tjejkväll fo´shoo ! ;)
inte för att jag har nå pengar, men spela roll. 

nu måste jag rusa,
pussss 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0