Everything on everything

hey,
ja, då var stallet klart för idag ;>
eller nästan iaf.
hursomhellst så blåser de utafan
ute, trodde både jag och busen skulle
blåsa bort :o
hoho.
iaf så finns det en grymt frän kille/man
i byn, han har såhär två schäfrar,
och jag har aldrig sett två så lydiga hundar ;o
jag mötte honom nu när jag red, och båda var
lösa, då ropa han på dom och dom gick platt
mot hans ben, och skulle inte ens tänka tanken
på att skälla eller ta ett enda steg mot busen ;o
sen har jag sett han förut då han är och cyklar med
dom, och även då är dom lösa, och springer tätt
intill honom.. helt sjukt :) jag är typ faschinerad (stavning?) 
haha !

nu ska jag iaf strax hoppa i duschen och värma mig (y) ;)

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0