fantasi är det vi vill ha, verklighet är det vi får.

heej ! ;>
sov till 9 idag, hur skönt som hellst ;p
och nu har jag suttit och ätit frukost i lugn och ro, (y)

gårkvällen blev som den blev efter stan, fan va förvirrad jag blev,
och ja, allt på en gång. tur att alex finns där, vi satt och prata med varandra
ganska länge, han ska föressten kanske komma upp på lovet :D:D

dagen börjar med engelska förhör, inte kul.
sen vet jag inte vad vi har resten av dagen,
och hur kvällen ser ut, funderade igår om jag skulle fara på
players night ändå, men nu har jag ingen lust längre ;p hehu.
så jag får se hur jag känner ikv, annars blire nog bara att vara hemma.

nu har jag ingen lust att sitta här längre.
puss


"överraskande konkurrens av något slag tonar fram i fiskens tecken"

.. som om jag inte har märkt de? ;o
haha.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0