För världen kanske du bara är en människa, men för en människa kan du vara hela världen.

hej,
då var dagen klar !
fick tillbaka vårat no-prov, G+ ;)
5poäng ifrån VG, deduuuu ;)
åsså vare ju matte nationella, det
gick ändå bra, var inte så svårt :)
fast som sagt så ska jag inte säga
så ;p hähä.
vet hur de brukar gå då.
men hoppas på godkänt iaf.
på musiken så sjöng vi låtar som
vi ska ha på exmen..
och jag får tårar i ögonen av bara tanken..
usch så hemskt.
jag vill börja gymnasiet och slippa porsnässkolan,
men klassen säger jag bara <33
iaf så äre nästan bestämmt vilka låtar vi ska
ha tror jag?
günter - tutti frutti summerlove
vitamin c - we will still be friends forever.
typ :) ändå bra val (y)

linus -
men kan vi it ha I´m yours?
adrian (musiklärare) - jag vet inte, hur många vill ha den?
johanna - men tuttifrutti är ju mer vi..
adrian - jaa, de har du rätt i, det är faktiskt mer ni!
hahaha, kuuuul ;)

så äre !
på ett tag eller nå blire stallet iaf skulle jag kunna tänka mig,
som vanligt? hähä.
sen hem och duscha och inte göra någontin, för jag tror inte
vi har nån läxa, eller engelska fördjupning, men jag orkade
verkligen inte plugga på de kände jag..
så de struntade jag i.

så nu ska jag göra ingenting ett tag,
puss.


frida sa att hon rita av mig.. så ja, vad tycks? ;D

inte på alla skolor stolar händer från taket ! ;>


/julia

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0