godmorning sunshine.

hejhallå ;>
somnade kring 4 igår, och det resulterar
att jag fick mig en ännu längre sovmorgon
idag ;) skönt och ännu skönare.
som sagt så var gårkvällen jätte roligt,
måste göras om!
idag vet jag fan inte vad som händer,
blir väl stallet ch göra bort det,
sen är jag förbannat sugen på att baka bullar ;>
hoho.
vet inte vars jag fick det ifrån, men jag blev bara de :)
så jag vet inte, mne de är fan drygt att göra de,
så jag orkar nog ändå inte.
ikv fundrar jag om jag ska fråga sofiaw om vi ska
hitta på nå? var ju faktiskt jäävulskt länge sen vi gjorde
ngt :))

nåja, nu ska jag fara iväg och ge hästarna lunch,
första turen på moppen då, spännande!!!

pusss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0