honey you're so cute.

hej!
ja, då var lördagskvällen klar, även den en mycket lyckad och trevlig kväll! :)
duktig som jag är så vare jag som fick igång elden från början ;)
yey.
ganska många blev vi också :) jag, sandy, ludde, daff, max, wille, ante, adi, isak, elin, sussi, marie, sara, marcus!
så ja, några stycken :)
men trevligt trevligt, daff och sandy tagga till och började slåss med varandra, dock oseriöst men.
sen svammla dom på och ja, de sluta med att daff veva till med en jävla gren från ett träd, och
den dära grenen träffade naturligtvis sandy mitt i tinnigen, så han flyger ner på backen, och mössan far på isen! ett GOTT skratt blev de.
och även han själv skratta efter att han hade kröjma klart ett tag ;) haha.
kul de var.
sen så ville jag engentligen hem typ kring 1? för då lyfte marcus upp mig, och sen när jag äntligen fick komma
ner igen så landa jag i en vatten/ler pöl med elins skor (a) opss.
så jag var dygnsur, och då hade jag redan blött ner mina som elin just då hade, men snäll som hon är så låna
hon ut sina till mig för att jag då hade gått i snön eller nå sånt ;p
så ja, men då ville då aldrig elden slockna, så tillslut gav vi upp och började vandra hemmåt,
åsså skjutsade sandy hem mig :) och just nu fundrar jag på om jag ska gå och duscha, eller strunta
i de, och lägga mig i sängen _* fast sängen kommer ju inte vara mysig, jag ruktar ju inte bara lite rök ;)
jag måste fundera ett tag till tror jag.
nåja, nu bjuds det på lite bilder från kvällen !

puss .


sandy och ludde klättrar i träd ;>

hoho.

ante och sandy ville vara med på bild ;)

marcus och wille..(jag vet fan it hur man stavar namnet ;o)

max och ante!

hoho, min figur jag fick av marcus i vintras. still going strong.

halva marcus, max, wille, daff, ludde, ante !:)

iiiisak :)

som att jag älskar isak's jacka ;o _*

anton, isak och ludde! helt läskig bild.
/j.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Truppen!

2009-04-26 @ 15:42:00

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0