Honey you're so cute

godmorogn,
sovmorgon idag som vanligt,
extremt skönt start på helgen ;)
dock har natten varit lite knepig,
vaknade halv 5 av att mobilen
var spårlöst försvunnen,
så jag slängde täcket och kuddarna
på golvet, men hittade den inte..
började kolla under sängen, och ja,
där låg den ju så gulligt !
så innan jag hade fått fram den...
sen så såg jag att jag hade fått ett sms
av sandy, så förmodligen så hade jag
tänkt svara på de, men somnade säkert
om ;p haha.
sen började mina väckarklockor ringa
om vart annat kring kvart över 7 !
 och sen skicka larsken ett sms,
och jag blev allmänt virrig.
jag har ju förfan sovmorgon ;O
sen vare tänkt att glenn skulle väcka mig
kring 8 för att vi skulle fara till stallet,
men då vakna jag halv 9, och han hade inte väckt mig,
så jag gick ner i bestämda steg och hade
tänkt ge han en utskällning för att han inte hade
väckt mig i tid!
men då när jag kom ner så var han redan påväg till stallet,
så vimmelkantig och yr går jag upp till sängen och sover
igen tills klockan börjar ringa kvart över 9 !
och ja, här är jag nu! ;p haha .

igår kväll satt jag och mamma och prata om ridvägar åallt
sånt dära, sen kände jag helt plötsligt att jag ville sova..
julia; nu vill jag sova,
mamma; men ååh, vad less jag blir.. jag tror jag ska gå och bli emo..
julia; ja, de vore nog ganska skönt ! ;>
mamma; ja, jag tror de.
julia; rakbladen och jag !
mamma; och jag !!
julia: jaså, du också..
mamma; ja!
sen skratta vi lite, och sen somna jag ;) hoho.

nu måst jag borsta tänderna, sen dra iväg till skolan ;P haha.
ha en bra dag.
pusss

Kommentarer
Postat av: sofiaw

haha, din mamma är tuff ;)

2009-04-24 @ 15:38:51
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0