Hoping it would come soon.

hejhallå,
ja, då var jag hemkommen från systeryster,
ändå kul att träffa alla, jag och tobbe svammla
på somvanligt, men även jag och fredde ;)
hoho, alltid lika kul! :)

nu strax blire att ta bort allt smink, senare
hoppa i sängen och iaf göra ett försök till
att sova, så får jag väl se hure egentligen går ;>
måste hitta nå kläder till imorgon också,
mört.
ska köra blåa faran till skolan imorgon bitti
också, inser ni hur kallt det kommer vara
att köra så tidigt på morgonen? ;s
hehuhe.

bjuder på lite bilder från kvällen som avslutning :)


fredde, josse och jessica! :)

födelsebarnet tobias :)

_*

_*


godnatt /j.


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha, tack för den!!!!

2009-04-20 @ 22:37:56
URL: http://josefinlundkvist.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0