I can see it in your eyes

godmorgon,
ja, jag sov alldeles för länge idag,
ändå till 1 :s
nu kommer inte kvällen alls bli nå rolig,
kommer typ inte somna före fan ;o
iiinge kul.
nåja, dagen kommer väl bestå av att jag

strax far till stallet, om jag inte blåser bort

vill säga ;p

och sen hem, duscha och senare börja

göra iordning sig, för då blire stan senare ikv,

jessicas pojkvän tobbbe fyller år ;) hoho.

så ska typ dit och fira han !

så de var väl min dag?

och roligare än så blire inte.


dock så lyder mitt horoskop idag;

"Massor av möjligheter finns under söndagen och du kan plocka russinen ur kakan.
Riktigt bra dag. "

så jag får väl se, dagen bjuder kanske på en överasskning.

puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0