I have this dream.

hellu,
blev somsagt att jag for till sofia
idag, men de blev inge stad för oss,
men de var trevligt ändå :)
dock for jag till stan efter, så jag lämnade
henne typ kl runt 5?
eller nått sånt,
så då gick jag till min kära syster, och hitta
världens godis skål där,
så där satt jag med den ett bra tag,
innan jag rusa ner på stan :)
har hittat en massa skor jag vill ha _*
problemet är bara att jag fan itne har råd
med alla, och jag kan inte välja ut :( buhu.
måste lösa de där.
dock var jag inte på shopping humör,
utan jag kollade mest, så får jag väl köpa
senare iaf, utan jag köpte bara typ en slags börs?
eller en plåtgrejs, jag vet inte vad man ska kalla de:)
sen så beställde jag klipp+färg tid :D (y)
så den 14 maj, då bäre av :)
hade dock gärna vela ha de en vecka senare,
men de gick inte -.- typsikt.
nåja, de får väl gå de med antar jag^^
sen tog jag 17,20 bussen hem, och där träffa
jag jenny, så vi satt och prata ! kulkul :)
och sen bare av till busen och natta honom,
så nu är han nöjd och belåten :D
hoho..
nåja, nog om de.
hejdå


hon kämpade i djupsnön med att sätta upp studsmattan, medans jag satt
i solen ;) hoho.

Kommentarer
Postat av: s'

jag är sööööööööööööööööööööt

2009-04-17 @ 00:34:49
URL: http://ssofiaborg.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0