I hope you understand.

tjabba tjena hallå ;>
hehu.
det blev ingen uppdatering igår,
jag var med mina poojks hela kvällen ^^ först om daff, ludde, sandy och max,
ex. så förstörde daff hans fina ölhatt som han fick av mig,
tack för de ! ;) haha.
naedå, de löser sig nog. men de är inte meningen att man
ska sätta två cigaretter på slangarna ;)
bild nedan.
åsså tävla vi om vem som fick in en banan längst in i munnen,
gissa vem som vann ;) hahah.
ja, de var alltså jag som vann!
sen for daff hem.
och då gick vi andra till statoil och hyrde film, typ "Eden Lake"
eller nå sånt hette den, den var typ inte så bra,
lite läskig somvanligt, men inte nå annars ;> 
och efter de så gick vi upp och gjorde typ ingenting?
sen kom max pappa, så då for han ;p
men då kom daff och adi.
blev inte så mkt gjort då heller, satt och prata lite,
och sen gick jag sandy och ludde och la oss i min säng.
men daff kom bara och hoppa på oss hela tiden typ,
så de blev inge sova.
så ist så satt vi och prata lite till innan dom två for.
och då gick vi tre upp på riktigt och sov :) iaf nästan,
jag var då nära på att somna ;>
men då for dom typ klockan tre, och då var jag fan tvungen äta nå,
kändes ungefär som att jag inte hade ätit på minst en vecka .
sen kan jag lova er att det gick snabbt att somna ;P haha ;)

så ja, vad ska jag mer säga, jag vakna typ 11, och åt godis (a)
sen nu sitter jag här och försöker planera ut min dag..
går dock dåligt,

får se hure slutar :)
pussss

 
 
sandy hade krig med weeman. ludde och max fick bara modeller för hans ev. nya film? ;))


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0