I keep thinking times will never change

hej å hå,
ja då var stan gjord, och jag har nästan köpt upp hela barnbidraget :(
typsikt.
hittade en svart skinnjacka också, men den skulle nog mamma fara in
och köpa nån dag till veckan kankse? (a) wiiiiie !! :)
alltid bra att både ha en brun och en svart !
köptes iaf ett par svarta tygskor, och en klocka, efterlängtat och behövligt! ;>
sen en mascara, kanske inte lika nödvändigt, men de köptes iaf.
så jag är nöjd med inköpen :)
antar att det är så det ska vara.
nu ska jag byta om och fara och göra klart stallet,
senare ikväll blire nog grillfest nere vid fjörn, great (y)
så nu ska jag rusa iväg, planerade att vara i stallet halv 5,
skynda skynda.
puss

dagens inköp! :)

klockan igen, nöjd tjej.


/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0