I´ll be fighting for my love story

godmorgon !
mja, då vare ännu en tema dag,
men som tur är så går vi ju bara tills på torsdag ;p hähä.
temaveckor är sega, men roligare än vanliga,
men ändå otroligt sega.
vad jag vet så ska vi till folketshus nu på morgonen och se en dans uppvisning,
vad då de har med foro att göra vet jag inte riktigt ;P
hoho.
efter skolan vet jag då inte om jag och mamma min skulle in till stan och köpa
den svarta skinnjackan (y) eller om vi ska ta de en annan dag,
jag vet då att idag MÅSTE jag hinna rida, han vila i fredags, söndags och igår...
inte bra !
så de vet jag att jag måste göra iaf, :)
och förhoppningsvis så ser han inte lika hemsk ut idag som han gjorde igår :p

nåja, nu ska jag bara borsta tänderna, sen börja fara.
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0