I was in your eyes, You were in my mind

hallå,
har egentligen ingen tid att skriva ;p
men ja, var i stallet i flera timmar och bara borsta busen,
de behövdes :) åsså skura jag hans krubba och de behövdes också
kan jag säga :) sen pyssla jag på.
åsså träffa jag linnea och maria och dom fråga om jag kunde ta in
chezzi och twiggy idag, så de ska jag göra :)
sen var jag och red, de gick ändå rätt bra :)
lite hit och dit med huvudet, men annars så !
åsså sen när jag kom hem ringde jag till jossan och prata lite med henne,
åsså kom vi överens om att jag skulle ta in harry också ikv.
så då gjorde jag klart i stallet allting, så vi bara behöver ta in dom typ ! :)
så nu ska jag strax fara dit med glenn och ta in alla och natta alla,
för 10 i 7 får dom hämtning, då ska dom fara någonstans ;>
så det blir teamwork i stora lass ! ;) haha.
vad som händer ikv är inte klart än tror jag ;>
de visar sig nog så småningom ^^

nu måst vi fara typ,
pusss

Kommentarer
Postat av: Frida

tack<3

2009-04-04 @ 19:21:36
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: Frida

tack<3

2009-04-04 @ 19:21:38
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0