I wish you the best

hellu ! ;>
imorse när jag vakna,
så insåg jag att jag hade hett på ljudlös igårkväll nån gång,
och inte tagit bort det, så den vibrera bara, men i chocken och ilska
blev jag arg, och tgo mig upp, lite senare dock än vad jag hade tänkt !
tur att jag har två andra väckarklockor !! :)
väl på skolan vare segt,
dagen började med matte, jag skulle göra det stora testet, och gjorde de,
de gick typ bra ^^ sen så hade vi bensträckare åsså fråga jag frida hure
hade gått för henne, åsså säger hon ; jo, men jag kunde typ ingen på baksidan!
baksidan?? hoho. då hade jag inte kollat om det var ngt på baksidan,
så då sprang jag tillbaka till vikarien, och fick fortsätta xD haha.
kulkul.
iaf, sen hade vi fotograferingen, han som fota var rätt kul, så de gick ändå :)
nu vill jag bara inte vänta ett år innan korten kommer -.-
huhu.
åsså vare so, jag skrev lite på mitt och fridas arbete, och ja. hon skrev också (a)
hihi, duktiga vi!
sen vare idrott, stod i mål i innabandy, fett kul.
åsså vare bara engelska fördjupning och svenska kvar, och där fick vi göra vad vi ville typ
så jag plugga på no provet som jag har imorgon xd
sen så skjutsade fia hem mig, och vi stod och pratade ett tag om de ena och de andra,
treeeevligt!!:))
nu fryser jag som en mupp för jag har just käkat,
och ska strax bege mig till stallet ;>
he blir fint !

såå. sen måste jag plugga på no'n, fast det är inte så svårt,
typ bara 5 punkter vi ska kunna, så de går nog ganska lätt :)

hejdå.

Kommentarer
Postat av: sofiaw

diggar din mamma för hennes kommentar ;) hahaha, klockren!

2009-04-07 @ 22:05:21
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0