I'm so tierd of love games.

hallå ;>
ja, då var första skoldagen klar,
och det känns som om vi aldrig har
haft lov, och jag är extemt less ..
och just nu skulle jag bara vilja gå
och sova, men de får jag it,
för då somnar jag då tamefan aldrig ikv ;p
hehu.
så ja, det får nog ist bli stallet på ett litet
litet tag ^^
sen ikv efter de blire nog dusch,
sen måste fan jag och frida försöka göra
lite so ;O
genom msn då -.- för jag tror fan inte jag
hinner fara till fula rosvik..
så vi får försöka göra de bästa utav situationen,
men jag vill inte ens göra en redovisning,
uusch :(
publikskräck dirr.
sen ska jag gå och sova tidigt, eller iaf försöka ;D
I like it.
nu ska jag göra ngt annat ett tag innan jag beger
mig till stallet :)
puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0