It won't be long before I get you by my side.

hallå^^
helt glad jag är,
frida har fixat min blogg, och ser ni inte hur fin den är ;D
helt lycklig tjej här.
nu äre bara jag som måste tagga till och ta en ny bild som
jag kan ha som header, sen är den jävlat great ! :D
tack sötnos<3
dagen har iaf spenderats i stallet m. jossan mestadels,
trevligt, vi borstade upp twiggy och tog kort på henne åså,
sen red vi en sväng ålala.
ikv händer det dessvärre ingenting skulle jag tro,
jag hade gärna farit till rosvik och varit med friff,
men då har jag ingen skjust -.- möh.
alla är typ borta tills ikv, surt.
men då får vi ta de en annan dag helt enkelt :D
så vad kvällen bjuder på har jag ingen aning om.
får bli en senare fråga.
nu ska jag duka fram till middag, hejja hemmafru.

pusss

du är så jävla bra gummsis <3

Kommentarer
Postat av: frida aka. humorkungen

så tog du den FINASTE bilden också -.- men du också brao <3 vi två = as bra!

2009-04-14 @ 18:14:53
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0