It's been so long, that I haven't seen your face

hallå,
nu har jag och blåa faran kommit hem från kopparnäs,
och tro mig, det var inge varm alls att köra ;> haha.
det blev iaf att vi gjorde efterrätt hos henne, sjukt gott vare också ;)
sen for vi och nattade hästarna, och efter det for vi till statoil och
hyrde film ;) mycket bra !
sen efter filmen så såg vi hästhoppning,
och ja, sen begav jag mig hemmåt.
och nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig tidigt,
så jag kan stiga upp tidigt imorgon bitti så jag somnar nångång
imorgon, eller om jag ska vara vaken länge och ändå stiga upp,
så jag är trött imorgon kväll ;> huhu.
dock lutar det mot att vara vaken, för jag är ändå inte trött,
fastän det skulle vara skönt att få sova redan nu ;p
hoho.
ska nog sätta mig och kolla på lite kläder tror jag (a)

läste mitt horoskop senare än vanligt idag ;
"kanske är dags att sänka kraven på dig själv en smula.
Försök att förena nytta med nöje så blir dagen trivsam"

mja, ingen kommentar antar jag.
nu ska jag fortsätta vara social på msn ;>


jossan som sitter och smörjer samtidigt som hästhoppningen går på tven ;)


helt godkänd thriller (y)

puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0