Jag känner hur stressen tar över.

hallå ! ;>
fyfan va jag älskar mina rullgardiner, de är sjukt ;D
de blir så jävla mörkt i römmet när jag ska sova,
och på morgonen äre fortfarande jätte mört _*
skönt assss hell.
dock har jag problem idag,
måste typ planera den, och de är jobbigt,
ev. måste jag in till stan innan klockann tre och köpa dom
dära änglavingarna som vi ska ha på måndag ;>
åsså ska jag till hästen ! :)
men dock måste jag typ vara hemma innan 6 eller nå?
för annars måste jag gå hem från stallet, och de kändes
jobbigt :p
så de var min dag.
men annars vet jag inte om jag ska typ fara in till stan nu
en sväng och köpa dom.
eller inte.
fan va jobbigt och tjorvigt allting blir hela tiden ;>
möh.

hejdå,

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0