Just one look at you, And I can tell that we, Click so perfectly

godmorgon!
sista skoldagen på veckan då,
hur skönt som hellst, helt seriöst.
+ att vi bara ska jobba med våra bilder idag,
så det kommer nog gå rätt snabbt !
kvällen ikväll kommer inte riktigt se ut som planerat dock...
jag ska nämligen fara till PRK direkt efter skolan,
och stå på loppis?
jo, så äre, vi när vi städade sadelkammaren kom det en
massa onödigt grejs fram, och ja. de ska jag och jossan sälja idag,
kunde ha varit roligare, men..
så så kommer de se ut, + att jag måste hinna rida när jag kommer hem ;p 
så min valborg kommer inte alls bli så rolig känner jag på mig ;s
dock får jag försöka göra de bästa av situationen !
och ev. om jag orkar hitta på ngt senare ikv, de återstår att se då,
förmodligen kommer jag vara trött som ett as.

hoppas ni andra kommer få en rolig valborg! ;)
puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0