Just one look at you..

go´kväll !
kvällen har bestått av film m. mammsen :)
vi såg heart break hotel, fyfan va vi har skrattat!
sjukt bra film ändå ;)
åsså har vi bara ätit godis och tjockat oss _*
nu ska jag då alldeles strax hoppa i sängen,
vi ska in till stan imorgon, måste köpa mat åt busen,
och före på morgonen ska jag till stallet och mocka,
iaf en box :) och sen har vi pratat om att vi ska ut till stugan
någon dag i veckan också, fast då ska de ju förstoss vara bra väder :)
har trottsallt bara varit där två ggr, och vi har haft den i tre år nu snart
tror jag? eller nått sånt iaf ;p
så de kanske är på tiden att jag tar mig ut dit igen :p
så klockorna är ställda på halv 9 :(
möört.
men så äre,
så nu väntar sängen, skönt as hell..

pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0