just smile back.

heej,
kvällen blev inte så farlig ändå,
utan runt halv 11 for jag till josse, och var med henne
och marie, massor trevligt! :)
många skratt och mkt prat blev det, och vi såg även
lite OTH tror jag ?
jag försökte hänga med så gott jag kunde,
inte för att jag visste vem någon var, eller vad det
handlade om, men jag gjorde mitt bästa :)
hånad blev jag också för att jag fastade i tven och inte
lyssnade på vad dom sa ;) hoho .
och när jag och josse sitter och pratar om att vi kommer
sakna våra klasser på examen så säger marie;

våran klass är som uppdelad i töntarna och....(tyst stund)...töntarna?
haha, som att vi skrattade,
fast det är inte lika kul här, ni skulle ha sett hennes ansiktsuttryck åallt ;)
olalala.
hheheu.
nåja, iaf så blev det en lång kväll där,
kom inte hem förns typ nyss? :)
men det har varit mycket trevligt, och måste absolut göras om :)

alldeles strax väntar sängen, längtar extremt mkt till den ;)

pusss


Kommentarer
Postat av: Marie

julia, min anka har dött :( ;D

2009-04-16 @ 13:35:27
URL: http://marieakamarre.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0