Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.

hey.
då var skolan klar,
dock vare inte så ansträngande näre var vollyboll tunering !
dock gick det inte så vidare bra för oss tjejer,
men vi tog oss till semiefinal iaf ! (y) :)
spelade rätt bra ändå ibland ;p hehu.
killarna i klassen tog sig också till semie, men jag vet inte på
vilken plats vi hamna på ännu ;> spelar väl inte så stor roll antar jag,
för jag bryr mig inte ens.
iaf mellan 11 och 14,05 hade vi hål,
så jag och jossan gick först och åt strips på turk - tjockkkkt!
sen så gick vi vidare till stallet och mockade och gjorde allting klart (Y)
så på ett tag ska jag nog fara och rida åde^^
skönt att rensa huvudet en del..

senare ikv måste jag typ plugga,
har matteprov imorgon kom jag på,
åsså har jag no prov på onsdag (y)
yey.
så jag måst typ plugga, mööört.

ork it.
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0