känslor kan såra, men man måste våga ta risken

hej !
då var skoldagen klar, inte så ansträngande eller så, så det gick an ;>
började med att det var samling i ett klassrum och dom pratade om veckan,
ganska skönt ! jag, fia och jossan är i en grupp och vi ska ta bilder om vänskap
och kultur och göra ett bildspel typ :p haha .
förhoppningsvis blire bra ;)
eller, de är klart de blir, vi ska vinna!! (y)
priset är redan vårt!
sen iaf så såg vi en film, ärligt talat den sämsta filmen jag någonsin sett så ;p haha.
sen har vi bara haft konstverk typ, skulle göra nå grejs med sån hära lera, men mitt
tålamod räcker inte för sånt, så jag gav upp och gick till ica med marcus istället ! :)
sen sluta vi tidigare, så jag har planerat att jag ska fara till stallet halv 4, så jag hinner
komma hem och andas lite innan jag far till pappa ! :)
så ungefär så kommer resten av min dag se ut !

puss.

grööönt gräs ! :D

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0