lätt att säga, svårt att göra

möhö :)
kom nyss från duschen, hur skönt som hellst ;>
ridningen gick då bara bra, han skötte sig, och jag är nöjd :)
antar att det inte kan bli så mkt bättre då.
sen satt jag och myste med harry innan min skjuts kom,
lätt sötaste ponnyn alltså, fyfan :) haha.
nåja, daff sa till mig att han hade kommit fram till vad som menas med långfredag,
och jag kan då fan inte göra annat än att hålla med ;>
"man har hur tråkigt som hellst, och inget att göra"

tycker de stämmer in rätt bra idag ! ;>

ikväll ska jag däremot it göra mkt har jag besämmt mig för,
det är bara jag och mor hemma, så jag tror jag ska se lite tv med henne eller nå :)
det är iaf vad jag hade tänkt, sen vet jag inte vad de blir utav de! hoho.

nåja, ha en bra kväll typ.
herrå.

favorithästarna helt klart ! :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0