Life sux anyway

godmorgon,
ja, då var kameraväskan packad, och jag tror allt som jag skulle ha med mig
är packat ! :)
dock vet jag inte hur mkt foto och skit det kommer bli,
jamena våra lärare är väl inte sådär typ utbildade?
men jag hoppas ändå på en rolig vecka, och det är väl förmodligen roligare
än en vanlig skolvecka antar jag ;)
så nu ska jag bara hitta hus-nyckeln och moppe-nyckeln, så ska vi fara iväg! :)
förövrigt så hoppas jag att jag slutar tidigt idag,
för det är nämligen så att min älskade pappa fyller år idag ! GRATTTIS PAPIE ! :D <3
så, för att jag ska hinna göra klart stallet och allt sånt dära innan jag ska fara till han och
gratta han :) så jag ska hålla tummarna för en tidigt dag !!

nu måste jag leta, sen fara.
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah martins rubrik ;)

2009-04-27 @ 16:46:42
URL: http://ssofiaborg.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0