Livet är som poker, man måste chansa nån gång.

hej !
kvällen blev som den blev, jag har sett lilla kycklingen :D
och även skrivit liiiite so, DEDU frida !!
fastän det inte blev mkt, så tänkte jag iaf på de, och de är väl tanken som räknas? ;)
dessvärre så stämde nog de frida reta mig om idag,
"du kommer ditta och muppa dig framför datorn hela kvällen".
och vad har jag gjort?.. jo.. jag har suttit och muppat mig framför datorn -.-
typiskt.
marcus och jocke var dock förbi en sväng, men inge länge ;P
nu ger jag snart upp och ska gå och lägga mig snart tror jag,
kanske slår igång en film eller nå ;>
måste nog in till stan en sväng imorgon och köpa grejs till vollybolltuneringen på måndag ;>
jag får se hure blir.

jag har onda aningar, men jag lovade att jag skulle drömma om dig,
och det är vad jag ska göra inatt.


pusshejjjdå ! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

BRA JULIA! jag sa ju att du skulle muppa dig framför datan. synd att jag inte var och snacka med dig :(:'(<3

2009-04-04 @ 14:27:31
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0