livet följer inte sagorna.

hej.
ja, i stallet gick det ju som de gick.
busen hade inte haft nå täcke på sig, eftersom det var så varmt och fint vänder på morgonen,
och då hade han rullat sig, och sen näre började regna senare på eftermiddagen, kan ni ju räkna
ut själva hur han såg ut!
som en jävla lervälling ! !!! och jag skojjar inte, han var fan lerig från öron till bakhoven !
möh, ni kan ju tänka er att det tog tid att få han ren...
sen spola jag av honom på ryggen eftersom det var där de var värst, och även benen!
det var fan inte ett dugg kul..
tur att mamma karina var där och hjälpde mig :)
senare när vi äntligen var klara med allting så for vi hem och våfflor _*
och sen hoppa jag i duschen, skönt att få bort all jord och sand, jag var svart i ansiktet (y)
hoho.
och nu efter de har jag hållt på att göra mig klar och pysslat på där uppe ! :)
eftersom jag nu alldeles strax ska fara in till stan och fira min kära pappa, och om jag inte vet fel
tror jag redan jessica är där, och att josse kommer om ett tag, så de är nog lika bra att jag far dit med
desamma! :)
så senare när jag kommer hem antar jag att det blir sängen direkt !
brukar iaf bli så.
nåja, nu ska jag tjata på skjuts ! :)
ha en bra kväll.

puss

ska vi dra en kvällens outfit? ;);) hohohoh.
 

Kommentarer
Postat av: sofiaw

hihi, söt brud! <3

2009-04-27 @ 19:54:42
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0