Love me hate me

hallå ;>
då var sista skoldagen klar !
var inte så ansträngade kan jag väl tycka ;p
började med no, hade sex och samlevnads snack,
rätt kul ändå ;)
sen fick vi sluta typ 20 minuter tidigare innan idrotten
började - innabandy, gjorde två mål ;) haha. stooolt shääj.
sen vare engelska fördjupning, vi skrev bara på nån blankett
om droger och alkohol och skit, sen sluta vi och då var klockan 11 ;)
men dock vänta jag på skolan tills typ halv 12,
bara för att fia skulle få skjutsa hem mig ;) som jag vet att hon så gärna ville göra (a)
tihi. skratt på hemvägen blev det iaf ! :)
nu fundrar jag på om jag ska fara till stallet, det snöar ändå inte nu (y)
yey.
eller de göre kanske visst ;>
eller så vilar jag ett tag..
åsså far jag till stallet isamband med middagen, det kan jag ju också göra :)
så fåre nog bli..

skärtorsdag idag !!
komma och leka emo med mig och mina rakblad? ;);)
heheu.


pussss! :)

Kommentarer
Postat av: sofiaw

att skjutsa dig är ju typ det bästa som finns! bara därför jag kom till skolan ju ;D

2009-04-09 @ 13:11:42
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0