Minä rakastan sinua

hej.
uppdateringen har varit dålig idag !
men jag har haft fullt upp, så de har helt enkelt inte hunnits med ;p
skolan gick då bra bra, jag jossan och fia lägger ner hela våran själ på de hära
jävla bildspelet, utsätter oss för faror och lever allmänt farligt vissa stunder.
men de är väl så de ska vara när man ska vinna antar jag ;)
efter skolan, så for jag och mamma till stan, blev endel inköpt (y)
senare tog jag sista bussen hem, bytte om snabbt, sen iväg till stallet, och då
vare redan mockat när jag kom, av jossan! tackar och bockar :)
sen när jag tog in hästen så var han som han var i måndags.........................
fysatan va de koka för mig då.
iaf så borsta jag av han och for ut sen, för han fick inte vila, så han var lite lerig,
men de fick vänta till sen, så jag red, och kom tillbaka till stallet och tvätta då av
hela han istället, så då blev han ren och fin, det värsta är bara att han kommer se
likadan ut imorgon ;p stor suck...
sen kom jag hem därifrån kring halv 10, och hoppade genast i duschen,
så nu kommer det inte bli nån tidig kväll för mig, eftersom jag inte kan somna i blött hår ;p
hehu..
inte ens kul, jag som är jätte trött .
nåja. sista dagen imorgon, skönt somfan att få helg redan då ! :)
nu ska jag däremot fortsätta vara social på msn innan jag måste hitta på nå annat som gör
att tiden går, så jag får sova ! :)

puss


*en svart skinnjacka (y)
*foundation
*underkläder
behövligt och nödvändigt om ni frågar mig.

/j.

Kommentarer
Postat av: a

String ;)

2009-07-06 @ 12:22:34

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0