mina tankar har flygit iväg och är bara på dig.

hej.
då var jag hemma från stallet och är nyduschad!
var i stallet typ 1 och var där till halv 7 ;o haha.
men sadelkammaren är städad, och det blev riktigt fint, och mycket hittade vi som skulle slängas,
och som ska med på loppisen på valborg på PRK :) greeeat.
hoppas på en slant där så vi kan få en micro in till stallet !
busen fick vila iaf, för jag hade verkligen ingen ork till att rida,
fick dock dåligt samvete, för han vilade ju trottsallt i fredags, men jaa..
inte så mkt att göra åt saken om du är nästintill död och verkligen inte orkade!
och han dör inte utav de !
istället får vi köra hårt på ett dressyrpass imorgon ! :)
han är ju trottsallt finast att rida då han har vilat ;)
nu väntar jag på gomat, kött och strips ;) möms.
sen så ska jag inte göra så mkt mer ikv, bara ta de lungt och göra ingenting helt enkelt ;D

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0