när jag inte hittar dig här, så hittar jag dig i drömmen.

halloj,
blev som sagt en dag i lule med mor min,
många skratt och allmänt trevligt ! :)
inhandlades en del grejs också (y)
hittade en klänning, som jag ev. skulle kunna tänka mig att ha på
balen ;> dock ären inte lång.. men de vet jag då fan inte om jag ork ha ;p
hehu.
nu nyss har jag kommit hem från stallet,
pysslade bara på med dom två små hästarna :)
sen sa vi godnatt och allt ^^
ikväll blire bara att se film med mammsen tror jag,
ork fan inge annat

julia; mamma, ska jag köpa dom hära? (ironi)
(visar upp ett par svarta jeans som istortsett bara har hål överallt.)
mamma; snacka om emo.. men iofs så passar dom ju till ditt "kul liv"..


hohohoh.
kulkul vi har :)
haha.
nu ska jag göra annat ;>
pussss

onödiga grejjor helt klart.

glansiga leggings ;>

ev. balklänning? ;o

Kommentarer
Postat av: Frida

shit vad söt. ha den <3

2009-04-11 @ 21:25:18
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: sofiaw

super fin klänning, ha den! :)

2009-04-12 @ 11:38:03
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0