natt blir till dag, och dag blir till natt, jag söker men finner inte min skatt.

hallå !:)
då var skoldagen klar,
egentligen för en timma sen, för jag jossan och fia fick sluta tidigare eftersom vi ändå
inte hade något att göra ;p
på morgnen såg vi ju iaf den dära dansuppvisningen, riktigt bra ändå, sen nån timma efter
så fick vi testa på att dansa själva, sjukt kul vare ju ;) taggad fia?
sen har vi mest planerat för morgon då vi ska fota allt och ja.
nu ska jag nog snart börja fara mot stallet, eller it riktigt än, men på ett tag eller nå ;p
försöker få tag i två styckens msn också, men far åt helvete vad de går dåligt ;o
möh.
tur att felix hjälper mig.. ibland är han till lite nytta iaf. ;)
hoho.
nåja,
puss


killen kunde sin sak, heelt klart !

ska iaf föreställa en förvånad manga gubbe, sen vad de är får ni bestämma
själva.


/j.

Kommentarer
Postat av: sofiaw

taggad på dans!! :D

2009-04-28 @ 15:51:24
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0