:O

hohoho,
ser ni vad jag har gjort? ;D
jag har lagt in en header, HELT SJÄLV :O
jag är glaaad :D
tihi.
dock så äre väl inte riktigt tänkt att jag ska
ha den dära som header, utan att jag och
sofiaw ska ut och ta bilder nån dag,
men den kan ju vara tillsvidare typ :p
det är föressten hon som har gjort den hära ;)) dedu.
hoho, jag är fan chockad över att jag klarade de ;)
duktig + stolt + glad tjej = JULIA.
haha :D
nu ska jag gå och sova ist,
och på bättre humör har jag också blivit,
när jag kom hem kände jag hur ilskan välde upp
ur mig, helt utan anledning ?
det är typ nå fel på mig, för de blir jämt så,
jag blir förbannad över ingenting, åsså sen blire
typ bra.. åsså kommer de, de är fan så att jag
känner de från tårna? ;o mysko.
spela roll,
nu ska jag iaf gå och sova medans jag är glad :)
haha.

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0